Súgó

A súgó a gyakori kérdések illetve a problémák megoldására van.

Mikor lehet keresni minket telefonon?

Telefonon a nyitvatartási időn belül tudjuk hívását fogadni de emailban bármikor küldhet üzenetet, amire igyekszünk a lehető leghamarabb válaszolni.

Milyen autók vannak?

Milyen extrák tartoznak a szolgáltatáshoz?

(Az autók leírásában is fel van tüntetve ami változó)

Mit tartalmaz a bérleti díj

A bérleti díj tartalmazza a bérlési extrákat és a napi kilóméter limiten bellüli távot.

Hogyan és hol lehet átvenni a járművet

A járművet előre egyeztetett időpontban lehet átvenni Győr Szabadhegyen. Az előre látható összeget és a kauciót egy összegben kell a helyszínen kifizetni vagy átutalni.

A szerződésbe foglalt dátumot meg lehet hosszabbítani?

Igen meg lehet hosszabbítani a szolgáltatás hosszát ebben az esetben keressen minket a Kapcsolat menüben lévő elérhetőségeinken. A módosított határidőre jutó bérleti díjat a módosítási dátum előtt ki kell fizetni.

Hogy lehet fizetni?

Fizetés készpénzzel vagy átutalással is lehet.

Más ezen fellüli kérdése lenne szívesen várjuk a Kapcsolat menübe.